var popgah_user_id = 275;

javahermarket

دفترچه سوالات استخدامی رشته مدیریت بانک تجارت آرشیو مطالب - مقاله های تربیتی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسلمان، برادرِ مسلمان است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله] دفترچه سوالات استخدامی کارشناس امور حقوقی آموزش و پرورش دفترچه سوالات استخدامی عمومی بانک تجارت دفترچه سوالات استخدامی کارشناس آمار آموزش و پرورش دفترچه سوالات استخدامی آموزگار دوره ابتدایی آموزش و پرورش دفترچه سوالات استخدامی رشته حسابداری بانک تجارت
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
 
سه شنبه 91 مرداد 17 , ساعت 11:6 صبح

نمونه طرح درس دوم ابتدایی
عنوان : طرح درس بخوانیم
موضوع : از همه مهربان تر
هدف های درس :                 ادامه مطلب...

جمعه 90 فروردین 5 , ساعت 8:22 صبح

ایزد یار فرامرزی                                                 (شورا)

بسم الله الرحمن الرحیم

کشورهای توسعه یافته با اولویت قراردادن آموزش وپرورش درصدرنیازهای جامه وایجاد این باور همگانی درفرهنگ مردم ؛ نونگری ونوسازی و اصلاح تعلیم وتربیت را با مشارکت و همراهی مردم به عنوان یک اصل اجتناب ناپذیر در آن محقق ساختند .
تصویب قانون تشکیل شوراهای آ . پ بعنوان یکی ازجلوه های بارز تغییر و
نو نگری و نوآوری درسیستم آموزشی از مهمترین برنامه ها می باشد که با ایجاد تسهیلات لازم و تدارک تمهیدات کافی برای اجرای دقیق آن می تواند زمینه ی منا سب برای تحول درمدیریت آن و بهبود نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری بسط وگسترش مشارکت همه جا نبه ی مردم و مسئولین وهمراه نمودن آنان با مسائل آموزش وپرورش و ارتقاء کمی وکیفی فعالیتها ورفع تنگنا های مالی را موجب می شود .   (( قطره دریا ست ؛ اگربا دریاست وگرنه او قطره ودریا ؛ دریاست .))

ازجمع شدن قطره ها ؛ سیلاب پدید می آید و از مشارکت موی ها   طناب . نه دریا           ادامه مطلب...

چهارشنبه 88 اردیبهشت 2 , ساعت 11:30 صبح

روز معلم مبارک
اوست خدایی که در میان مردم درس نخوانده پیامبری از خودشان مبعوث کرد تا آیاتش را بر آنها بخواند وآنها را تزکیه کند وکتاب وحکمت بیاموزد . (سوره مبارکه جمعه ، آیه 2 )
تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد. معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می کند و ندای فطرت را به گوش همه می رساند.      ادامه مطلب...

<   <<   11   12      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 

javahermarket