var popgah_user_id = 275;

javahermarket

دفترچه سوالات استخدامی رشته مدیریت بانک تجارت جند پیشنهاد برای مدیران مدارس - مقاله های تربیتی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون روز نهروان به کشتگان خوارج گذشت فرمود : ] بدا به حال شما ، آن که شما را فریفته گرداند زیانتان رساند . [ او را گفتند اى امیر مؤمنان که آنان را فریفت ؟ فرمود : ] شیطان گمراه کننده و نفس‏هاى به بدى فرمان دهنده ، آنان را فریفته آرزوها ساخت و راه را براى نافرمانى‏شان بپرداخت ، به پیروز کردن‏شان وعده کرد و به آتششان درآورد . [نهج البلاغه] دفترچه سوالات استخدامی کارشناس امور حقوقی آموزش و پرورش دفترچه سوالات استخدامی عمومی بانک تجارت دفترچه سوالات استخدامی کارشناس آمار آموزش و پرورش دفترچه سوالات استخدامی آموزگار دوره ابتدایی آموزش و پرورش دفترچه سوالات استخدامی رشته حسابداری بانک تجارت
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
 
سه شنبه 91 مرداد 17 , ساعت 4:6 عصر

    جند پیشنهاد برای مدیران مدارس

 1- برای رفتاری که از معلم ودانش آموز خود انتظار دارید ، الگو وسرمشق باشید .
2- به دور از تبعیض با معلمان و کارکنان و دانش آموزان برخورد کنید و متعادل در رفتار باشید . دیگران خیلی زود رفتار غیر منصفانه مدیران را متوجه می شوند.
3- تشویق وتمجید را فراموش نکنید واز  
 رفتار های پسندیده غافل نشوید و حتی لازم است رفتارهای ناشایست دیگران را با تدبیر برخورد نمایید . سکوت شما هزاران پیام و حرف دارد.
4- به معلمان و دانش آموزان توجه کامل داشته و صادقانه به آنان بفهمانید که به آنان علاقمند هستید .

5- از آنان کمک فکری و حتی موردی گرفته و به نظرات آنان توجه نمایید . آنان بهترین و متخصص ترین مشاوران هستند. زیرا از ابعاد مختلف به فعالیتها می نگرند ودرگیر کارها بوده ودارای منافع می باشند .
6- هر روز را با لبخند شروع کنید که لبخند شما دارای انرژی مثبت می باشند ودیگران هم لبخند خواهند زد و آرامش در محیط کاری شما ایجاد می نمایند.
7- کارهای مدرسه آنقدر مهم نیستند که دل معلمی و دانش آموزای را بشکنید . دل شکسته را نمی توان بدست آورد ولی کارها را می توان جبران نمود.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 

javahermarket